Пріоритети та переваги зікр (ритуал) Asmaul Хусні, що мова піде саме зікри внутрішній світ і підкорити ворога, полегшення торгівлі та інших зусиль і залучити кошти до існування і інші прийшли.
Тут нижче, призначені Asmaul Хусні:
16. Аль Qahhaar, القهار.
Значення: найбільш переконливим для Його створінь Його проводитиме.
Харчування і пріоритети:
1. Купувати внутрішній мир і спокій.
2. Крім труднощів життя і уникнути порушень.
3. Ті, хто чинять опір Наприкінці вистави і перетворилися на хороших друзів.
Шлях до практики:
1. Читайте "Yaa Qahhar" 306 разів на день. Читайте в будь-який час з чистим наміром і всерйоз.
2. Або читали 100 разів щоночі в мечеті, піднявши руку, або можна також прочитати на дому. Переважно після проведення молитви бажає 2 циклу.
17. Аль-Ваххаба, الوهاب.
Значення: Більшість давати.
Харчування і пріоритети:
1. Впорядкування зусиль у різних областях, таких як торгівля зусиль або інших зусиль.
2. Спокійний домогосподарств або сімей хаотично.
3. Заспокійливий людей, які страждають від неспокою.
Шлях до практики:
1. Читайте "Я. Ваххаба" 300 разів кожен готовий обов'язкових молитов.
2. Не зупиняйте ходу, перш ніж відчув зміни були призначені.
3. Побачивши / відчули зміни, такі зусилля більш плавно і рости, ця практика не повинна бути залишена. Але продовжимо читати в кожній молитві обов'язкової кількості прочитання будь-якої кількості.
Дасть Бог, наші надії на молитву і дарував Бог.
18. Аль Razzaaq, الرزاق.
Значення: Більшість засобів до існування.
Харчування і пріоритети:
1. Процентні доходи від скрізь, де це відбувається.
2. Зусилля, зроблені росте і прогресує.
3. Додавання інтелекту думати і серцях завжди покрита почуття спокою
Шлях до практики:
1. Для першої і другої черги на "Yaa Razzaaq" 10 разів у кожному на ранкову молитву. Читайте поза домом, в той час як правий-лівий і фронт-задньої сторони будинку, що стоять перед Кібл. Читайте в чистому вигляді. На кожній позиції читання в 10 разів. До 40 разів перевищує загальну кількість читання.
2. Для третього пріоритету таким чином: "Yaa Razzaaq" з'їсть щоранку і день в цілому тільки читання як відповідні вимоги
Зікр Asmaul Хусні: зниженя ворога и Цікаві ЗАСОБІВ до ІснуванняПріоритети та ПЕРЕВАГА зікр (ритуал) Asmaul Хусні, что мова піде самє зікрі внутрішній світ и підкоріті ворога, полегшення торговли та других зусіль и залучіті кошти до Існування и Другие Прийшли.Тут нижчих, прізначені Asmaul Хусні:16. Аль Qahhaar, القهار.
Значення: найбільш переконливим для ЙОГО створінь ЙОГО проводітіме.
Харчування и Пріоритети:
1. Купуваті внутрішній мир і Спокій.
2. Крім труднощів ЖИТТЯ І унікнуті порушеннях.
3. Ті, хто чинять Опір Напрікінці вистави и перетворіліся на хороших друзів.
Шлях до практики:
1. Читайте "Yaa Qahhar" 306 разів на день. Читайте в будь-який годину з чистимо наміром и всерйоз.
2. Або читали 100 разів щоночі в мечеті, піднявші руку, або можна такоже Прочитати на дому. Переважно после проведення молитви бажає 2 циклу.17. Аль-Ваххаба, الوهاب.
Значення: Більшість давати.
Харчування и Пріоритети:
1. Впорядкування зусіль у різніх областях, таких як торгівля зусіль або других зусіль.
2. Спокійний домогосподарств або сімей хаотично.
3. Заспокійлівій людей, Які страждають від неспокою.
Шлях до практики:
1. Читайте "Я. Ваххаба" 300 разів КОЖЕН готов обов'язкових молитов.
2. Чи не зупіняйте ходу, дере чем відчув Зміни були прізначені.
3. Побачивши / відчулі Зміни, Такі зусилля більш плавно и рости, ця практика не винна буті залиша. Альо продовжімо читать в Кожній молітві обов'язкової кількості прочитання будь-якої кількості.
Дасть Бог, Наші надії на молитву и дарував Бог.18. Аль Razzaaq, الرزاق.
Значення: Більшість ЗАСОБІВ до Існування.
Харчування и Пріоритети:
1. Процентні доходи від Скрізь, де це відбувається.
2. Зусилля, зроблені зростанні и прогресує.
3. Додавання інтелекту думати и Серца всегда покритием почуття спокою
Шлях до практики:
1. Для Першої и Другої Черги на "Yaa Razzaaq" 10 разів у кожному на Ранкова молитву. Читайте поза домом, в тій годину як правий-лівий и фронт-задньої Сторони будинку, что стояти перед Кібл. Читайте в чистому вігляді. На Кожній позіції читання в 10 разів. До 40 разів перевіщує Загальну кількість читання.
2. Для третього пріорітету таким чином: "Yaa Razzaaq" з'їсть щоранку и день в цілому Тільки читання як відповідні вимоги
Значення: найбільш переконливим для ЙОГО створінь ЙОГО проводітіме.
Харчування и Пріоритети:
1. Купуваті внутрішній мир і Спокій.
2. Крім труднощів ЖИТТЯ І унікнуті порушеннях.
3. Ті, хто чинять Опір Напрікінці вистави и перетворіліся на хороших друзів.
Шлях до практики:
1. Читайте "Yaa Qahhar" 306 разів на день. Читайте в будь-який годину з чистимо наміром и всерйоз.
2. Або читали 100 разів щоночі в мечеті, піднявші руку, або можна такоже Прочитати на дому. Переважно после проведення молитви бажає 2 циклу.17. Аль-Ваххаба, الوهاب.
Значення: Більшість давати.
Харчування и Пріоритети:
1. Впорядкування зусіль у різніх областях, таких як торгівля зусіль або других зусіль.
2. Спокійний домогосподарств або сімей хаотично.
3. Заспокійлівій людей, Які страждають від неспокою.
Шлях до практики:
1. Читайте "Я. Ваххаба" 300 разів КОЖЕН готов обов'язкових молитов.
2. Чи не зупіняйте ходу, дере чем відчув Зміни були прізначені.
3. Побачивши / відчулі Зміни, Такі зусилля більш плавно и рости, ця практика не винна буті залиша. Альо продовжімо читать в Кожній молітві обов'язкової кількості прочитання будь-якої кількості.
Дасть Бог, Наші надії на молитву и дарував Бог.18. Аль Razzaaq, الرزاق.
Значення: Більшість ЗАСОБІВ до Існування.
Харчування и Пріоритети:
1. Процентні доходи від Скрізь, де це відбувається.
2. Зусилля, зроблені зростанні и прогресує.
3. Додавання інтелекту думати и Серца всегда покритием почуття спокою
Шлях до практики:
1. Для Першої и Другої Черги на "Yaa Razzaaq" 10 разів у кожному на Ранкова молитву. Читайте поза домом, в тій годину як правий-лівий и фронт-задньої Сторони будинку, что стояти перед Кібл. Читайте в чистому вігляді. На Кожній позіції читання в 10 разів. До 40 разів перевіщує Загальну кількість читання.
2. Для третього пріорітету таким чином: "Yaa Razzaaq" з'їсть щоранку и день в цілому Тільки читання як відповідні вимоги
No comments:
Post a Comment